maanantai 7. toukokuuta 2012

Friends

Här kmr vännerna




BOBO: Bobo en av de vännerna ja har kännt längst. Det känns som att hon e min store syster. Kan berätta ti henne alla mina saker. Kan alltid gå och tala till henne. Hon hälper. Och hon får mej att skratta. Jag skulle gå och läsa hennes blogg.       http://lifeasmebobo.blogspot.com/




Anto: Anto har jag oxo kännt sen jag var helt mini. Är grannar så ser ganska mycket varandra. Hon förstår allt som jag sejer hennes saker e så roliga för hon e så sööt.http://wwwantonias-antonia.blogspot.com/ Jag skulle gå och läsa Antos blogg!



Valo: Valo är Antos tvillings syster. Har kännt henne sen jag var mini liten. De är nästan lika. Valo kan jag oxo berätta nästan allt. Vet int va man kan seja om Valo hon är så snygg. http://valentinasonly.blogspot.com/ Här kmr Valos blogg!


Pupi: Våj nej Pupi. Ni vill int veta vad allt jag o Pupi har gort. (tillexempel förra sommaren) Men har kännt oxo henne sen jag var liten. Men tvåan trean var vi inte så mycket tillsammans. Men nu är vi som igen när vi var små mycket och ofta. Kan berätta till henne allt. Hon sejer allt så att det blir som en positiv sak.



Jenna: Jenna har ja kännt sen ungefär förskolan. hon är son som får en att skratta. Hon e en sån därn liten gulle vän. Ja vet int va man kan seja om henne.


Ella: Ella har jag inte kännt så länge elr ja har men int ha vi vari tillsammans så länge. Men de va bra att hon "kom med oss" för hon är så rolig och "galen"
Man kan berätta allt ti henne.


Marincke: Marincke har jag inte kännt så länge men hon gör mej alltid på gott humör. Hon är sån därn lite super vän.



//Puss Irina<3 

1 kommentti:

  1. vem är dina 10 bästa vänner i skolan och 10 bästa utanför skolan?

    VastaaPoista